Regulamin działu "Rekrutacja"
§1. Zasady ogólne
1. Każdy użytkownik ma prawo wyrazić swoją opinie 1 postem - każde zdanie się liczy!
2. Prośby o Admina można składać od dowolnej ilości postów!
3. Można złożyć 1 podanie na 7 dni.
4. Każde podanie musi być zgodne ze wzorem.
[b]Nick na serwerze[/b]: [b]Serwer[/b]: [b]Wiek[/b]: [b]Znajomość AMXX[/b]: [b]Gdzie mam/miałem admina[/b]: [b]Dlaczego ja[/b]: [b]Staż w CS'a[/b]: [b]Ile dziennie gram na serwerze[/b]: [b]Kontakt[/b] : [b]SteamID[/b] : [b]Reklamowałem serwer na:[/b]
5. Nie wypowiadaj się w swoim podaniu (Brak interakcji z wypowiadającymi się).
6. Tylko osoby nie posiadające warnów mogą składać podania. Podania z warnami trafią do kosza.
7. Wypowiedzi typu "tak", "nie" bez sensownego uzasadnienia, lub wypowiedzi nie wyrażające opinii [uzasadnienie nie gra roli] będą nagradzane warnem. H@ nie musi uzasadniać gdyż on ma ostateczne słowo.
8. Końcowa decyzja należy do Head Adminów. [Czyzu i .:Wodzu:.]
9. Nie należy pośpieszać decyzji Head Admina (np. na GG, PW) - H@ sam zdecyduje czy jest potrzebny nowy admin.
10. Należy zareklamować serwer minimalnie 5 reklam serwerów.
Kod:
Dodam potem
11. Za złamanie jakiegokolwiek punktu grozi warn.
§2. Główne zasady podania o Admina
1. Wiek 13+
2. Czynny udział w życiu forum.
3. Częsta gra na serwerze.
§3.Po pozytywnym rozpatrzeniu
1. Kontaktujesz się z H@ serwera. [Czyzu]
2. Podajesz link do tematu oraz zostawiasz odpowiednie dane - nick lub Steam ID (gdy podasz nick otrzymasz hasło losowe ew. na własne życzenie można dostać inne).
3. Jeżeli ktoś napisze skargę na Ciebie- należy odpowiedzieć.
§4.W przypadku nie rozpatrzenia
1. Ponowne podanie można złożyć dopiero po trzech dniach od zamknięcia tematu.
2. W podaniu należy podać nowe reklamy.
Offline